در روزهای نخست آخرین ماه از سال ۹۴ برنامه‌ریزی‌ها برای تعطیلات در کافه‌بازار انجام شده است. لازم می‌دانیم پیشاپیش اعلام کنیم که بخش‌هایی از پنل توسعه‌دهندگان بازار از ابتدای روز ۲۷ اسفند ۹۴ تا پایان روز ۶ فروردین ۹۵ از دسترس خارج خواهد شد.

در این مدت امکان ارسال برنامه‌ٔ جدید، بسته‌ٔ جدید به عنوان نسخه‌ٔ به‌روزرسانی، درخواست انتشار، درخواست تغییر اطلاعات پایه، آیکون، اسکرین‌شات و ویدئوشات برنامه وجود نخواهد داشت.

همچنین ارسال درخواست‌های شناسه‌ٔ توسعه‌دهنده، تغییرات پروفایل عمومی و تیکت پشتیبانی نیز در این مدت غیرفعال خواهد شد و به ایمیل‌های شما نیز از ۷ فروردین پاسخ داده خواهد شد.

سایر امکانات پنل از جمله دکمهٔ انتشار برنامه (در صورتی که برنامه از پیش مورد تأیید قرار گرفته و آماده انتشار باشد)، تغییر قیمت، آمار فروش و نصب و مشاهده و پاسخگویی به نظرات در این مدت در دسترس خواهند بود.

آخرین روز کاری کافه‌بازار در سال ۹۴، ۲۶ اسفندماه خواهد بود. با توجه به زمان‌بر بودن رسیدگی به درخواست‌ها، در صورت ارسال برنامه، بسته و اعمال هرگونه تغییر در برنامه تا پایان روز ۱۹ اسفند، بازار رسیدگی به تغییرات پیش از تعطیلات را طبق روال معمول خود تضمین می‌نماید. اما پس از این تاریخ، انتشار برنامه ممکن است به پس از تعطیلات موکول شود. از این رو از شما درخواست داریم تا تغییرات مورد نظر در برنامه‌های خود را حداکثر تا پایان روز ۱۹ اسفندماه ارسال نمایید تا فرصت کافی جهت اعمال آن‌ها وجود داشته باشد.

مبالغ تصفیه‌حساب اسفندماه ۹۴، در نیمه شب ۲۰ اسفند تثبیت می‌شود و به فاصله‌ٔ حداکثر ۵ روز کاری پرداخت‌ها انجام خواهد شد. لطفاً توجه داشته باشید که در این ماه مبالغ کمتر از ۱۰۰ هزار تومان نیز پرداخت خواهند شد. برای پرداخت لازم است تا تاریخ ۲۰ اسفند اطلاعات حساب شما تأیید شده باشد و شبای بانکی خود را وارد سیستم نموده باشید.

از همراهی شما با کافه‌بازار در این سال صمیمانه سپاسگزاریم و امیدواریم سال ۹۵ پر از امید و موفقیت برای صنعتمان باشد.