روابط عمومی بازار:

بسیار خوشحالیم که در آستانه‌ی ده‌ سالگی، از نشان (لوگو) تازه‌ی بازار رونمایی می‌کنیم.

بازنگری در نشان، بازتابی از ارزش‌های درون‌سازمانی ما، به‌ویژه «پویایی» است. با باور و تکیه بر این ارزش است که در ده‌ سال گذشته‌‌، کیفیت تجربه‌ی کاربران را به شکل مستمر بهبود بخشیده‌ایم. امروز، خدمات و محصولات متمایزی مانند نمایش رایگان فیلم و سریال یا فعال‌ شدن سپر امنیت برای برنامه‌ها و بازی‌ها، فضایی امن، جذاب و دوستانه برای کاربران به وجود آورده است. همین تغییرات مثبت محصولی بود که ما را به این باور رساند تا فرصت را غنیمت بدانیم و هرچه زودترنشان‌مان را با ارزش‌های برند، هم‌خوان‌تر کنیم.

نشان قبلی بازار تا حدی، هم رنگ کهنگی به خودش گرفته بود، هم محدودیت‌هایی برای نمایش در فضاهای مختلف داشت. در طراحی مجدد نشان، راه‌های متعددی را آزمودیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که با رفع محدودیت‌ها، عنصر تصویری «سبد» را حفظ کنیم. سبد نه تنها برای کاربران ما بسیار آشناست، بلکه نماد ملموس خرید و گشت‌وگذار هم هست. سبد تازه‌ی بازار، تفاوت‌های زیادی با سبد قبلی دارد. از جزئیات غیرلازم در بافت، شکل و رنگ‌ آن پرهیز کرده‌ایم تا جلوه‌ای مدرن، شاداب و منعطف در فضاهای کاربری مختلف به آن ببخشیم. علاوه‌براین، سبد تازه‌ی ما، همان رنگ سبز آشنا را دارد که کاربران در طول این سال‌ها در فضاهای مختلف محصولی بازار دیده‌ و تجربه کرده‌اند. 
آرزوی همیشگی ما، تعامل راهگشا با کاربران بازار است. امیدواریم در سال‌های آینده دامنه‌ی این تعامل را گسترش دهیم و برای شما حرف‌های تازه داشته باشیم.