بازار با هدف تشریح ویژگیها و امکانات بازار در بخش تبلیغات برای توسعهدهندگان و کسبو کارها، روز چهارم دیماه، رویداد تبلیغات در بازار را برگزار میکند.
در رویداد آنلاین «تبلیغات در بازار» که چهارم دی ماه برگزار می شود مدیران محصول و مدیر کسب و کار بخش ویدیوی بازار از مسیر پیشرفت و امکانات «تبلیغات در جستجو» و «تبلیغات در ویدیوی بازار» خواهند گفت و همچنین ابزار جدید تبلیغاتی بازار به نام «تبلیغات در گشت و گذار» را رونمایی میکنند.
بازار از همه فعالان حوزه تبلیغات و بازاریابی برای ثبت نام در این رویداد دعوت میکند. برای ثبت نام در این رویداد میتوانید از طریق لینک رویداد اقدام کنید.
عباس اسپید، مدیر توسعهی کسب و کار بازار، اظهار امیدواری میکند که در رویداد پیشرو توسعهدهندگان و کسب و کارها به عنوان شرکای تجاری ما از امکانات جدید تبلیغات در جستجو و همچنین تبلیغات در بخش ویدیو بازار باخبر شوند و از طرف دیگر با امکان جدید تبلیغات در گشت و گذار بازار آشنایی پیدا کنند.
عبدالناصر اهلایرف، مدیر محصول تبلیغات ویدیو، نیز در مورد بخش ویدیو و تبلیغات در ویدیو بازار میگوید: توسعه بخش ویدیو مسیر دوساله ای را با ارائه محتوا با کیفیت و به روز و فاخر پیموده است و حالا کاربران بیشماری جذب شده که توسعه دهندگان و مدیران کسب و کارها میتوانند از طریق بخش محصول تبلیغات ویدیو ، محصولات خودشان را به آنها معرفی کنند.
او ارزش موجود در این بخش را در شیوهای که پیاده شده میداند و میافزاید: در بخش تبلیغات ویدیو بازار سرویسگیرندگان میتوانند هدفگذاری بر اساس کاربر، محتوا و رفتار کاربر داشته باشند. ما در بازار در تلاشیم تا بر اساس تکنولوژی ها و تحلیل داده افزایش کیفیت و اثر گذاری تبلیغات را به استفاده کنندگان بدهیم.
ثبت نام در رویداد آنلاین «تبلیغات در بازار» در این لینک صورت میگیرد. این دومین رویدادی است که بازار در مورد امکانات تبلیغات در بازار برگزار میکند. در رویداد قبلی ویژگیهای مختلفی « تبلیغات در جستجو» برای شرکتکنندگان تشریح شد.