جشنوارهٔ کارآفرینی پل




در راستای حمایت از کارآفرینان و نخبگان کشور، «جشنواره‌ٔ کارآفرینی پل» برگزار می گردد. این جشنواره سعی دارد با ارزش نهادن به خلاقیت و نوآوری، صاحبان ایده و کسب‌وکارهای نو را شناسایی کرده و پلی باشد برای معرفی آن‌ها به اکوسیستم کارآفرینی فعال دنیا.


هدف اصلی این جشنواره در کنار ارزش نهادن به خلاقیت و نوآوری، شناسایی و تقدیر از صاحبان ایده و کسب و کارهای نوست.

مخاطبین اصلی جشنواره کارآفرینان، صاحبان ایده، نخبگان و دانشجویان سراسر کشور هستند.

برای شرکت در جشنواره ابتدا لازم است اطلاعات خود را وارد نمایید و تیم خود را مشخص کنید، سپس طرح کسب‌و‌کار یک صفحه‌ای از ایده و مسئلهٔ خود را تدوین می‌کنید و در پورتال قرار می‌دهید. یکی دیگر از مواردی که لازم است ارسال کنید یک فیلم یک دقیقه‌ای است که در آن به توضیح ایدهٔ خود به زبان انگلیسی می‌پردازید.

جشنوارهٔ کارآفرینی پل - برلین

شما می‌توانید با ثبت‌نام و ارسال ایده‌های خود به این جشنواره، یکی از نفرات برتر باشید. کافه‌بازار و سایر حامیان این جشنواره، جهت تقدیر از کارآفرینان برتر موارد زیر را در نظر گرفته‌اند.


  • پرداخت هزینه‌ٔ کامل حضور در همایش آی‌بریج ۲۰۱۵ برلین شامل بلیت رفت و برگشت، اقامت، ثبت نام در همایش و معرفی‌نامه به سفارت آلمان برای ده‌ها نفر.

  • پرداخت کمک هزینه‌ٔ حضور در همایش آی‌بریج ۲۰۱۵ برلین شامل بلیت رفت و برگشت، ثبت نام در همایش و معرفی‌نامه به سفارت آلمان برای بیش از۱۰۰ نفر.


آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال طرح‌ها و ایده‌ها ۳۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۳ است.


برای ثبت‌نام و ارسال طرح خود به وبسایت جشنواره کارآفرینی پل مراجعه نمایید.