۵شنبه‌بازار گردهمایی توسعه‌دهندگان بازار اندروید بود که در سال های ۹۳ و ۹۵ برگزار شد تا فعالان صنعت اپلیکیشن که در سال‌های گذشته، صنعتی نوپا به شمار می آمد، دور هم جمع شوند و درباره‌ تازه‌ترین رویدادها و دستاوردهای خود به گفت‌وگو بنشینند.

کارگاه‌ها، سخنرانی‌ها و پنل‌های تخصصی ۵شنبه‌بازار با بحث درباره‌ موضوعات روز و ارائه‌ راهکارهای کاربردی و مفید، تلاش کرد تا دانش و تجربه‌ بومی و بین‌المللی را به شرکت‌کنندگان انتقال دهد و گامی در جهت ارتقای کلیه‌ بخش‌های این صنعت در ایران بردارد.


در این باره بیشتر بخوانید:

پنجشنبه بازار ۹۵ :

ویژه‌نامه پیوست درباره پنجشنبه بازار ۹۵

ارایه دهندگان

پنل ها و سخنرانی ها

پنجشنبه بازار ۹۳:

ویژه نامه پیوست درباره پنجشنبه بازار ۹۳

سخنرانان، کارگاه ها و پنل ها

 

ببینید:

ویدیوهای ۵ شنبه بازار در آپارات


با رونق این صنعت و رشد چشمگیر کمی و کیفی توسعه‌دهندگان در سال ۹۵، و نیز با در نظر گرفتن عدم دسترسی بسیاری از توسعه‌دهندگان به این همایش به دلیل محدودیت زمانی یا مکانی، کافه‌بازار بر آن شده است تا از این پس، اهداف خود در برگزاری این رویداد سالانه را به شکلی سیال و مستمر در طول سال، و نه صرفا در همایشی دوروزه و با حضور تنها تعداد محدودی از جامعه چند ده هزار نفری توسعه‌دهندگان، دنبال کند.

در این راستا کافه‌بازار خواهد کوشید ارتباط خود با توسعه‌دهنده‌های پویا، مولد و خلاق را در طول سال بیشتر و مؤثرتر کند، تعامل کاراتری با آنان داشته باشد و در عین حال، امکان ارتباط توسعه‌دهندگان و فعالان این صنعت با یکدیگر را نیز از طریق برگزاری نشست‌هایی هدفمندتر برقرار کند.

کافه‌بازار در سال گذشته تجربه جدیدی با برگزاری نشست‌های دانشگاهی با نام کافه‌گپ داشت که فرصت انتقال و اشتراک تجربه‌ها را، که از دیگر اهداف برگزاری ۵ شنبه بازار بود، در طول سال با حضور در دانشگاه‌های مختلف فراهم ساخت. حضور در دانشگاه‌های مختلف در قالب برگزاری کارگاه‌ها، سمینارها و گپ و گفت، فرصتی ایجاد خواهد کرد تا تجربیات فنی و غیرفنی اهالی کافه بازار به دانشجویان علاقمند منتقل شود و هر دو طرف از این ارتباط بهره‌مند شوند. دانشگاه‌های شریف، تهران، خوارزمی، امیرکبیر، علم و صنعت، لار، فردوسی مشهد و صنعتی اصفهان در سال ۹۵ میزبان کافه‌بازار بودند.

کافه‌بازار امیدوار است با رصد مستمر بازار اپلیکیشن‌های موبایل، در آینده، رویدادهای دیگری را نیز به شکل‌های دیگری برنامه‌ریزی و برگزار کند که همچنان متناسب با نیازهای روز صنعت بومی برنامه‌های موبایل باشد و به رشد این صنعت پرتحول و پرشتاب کمک کند.