در گردهمایی برترین‌های تجارت الکترونیک که این روزها در محل برج میلاد تهران برگزار می‌شود بازی‌سازان ایرانی موبایل گرد هم آمده‌اند تا از نزدیک با مخاطبان خود دیدار و گفت‌وگو کنند و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.


در این نمایشگاه که از ساعت ۱۹ تا ۲۴ در جشنواره «تهران، شهر فردا» برگزار می‌شود، شماری از بازی‌سازان ایرانی که محصولاتشان در کافه‌بازار منتشر شده است، در دو غرفهٔ «بازی‌بازار» فرصت می‌یابند تا ضمن آشنایی و تعامل با تیم‌های همجوار و دیدار با مخاطبان، محصول خود را معرفی و بازخورد آنان را دریافت کنند.


در سال‌های اخیر، تلاش بازی‌سازان برای تولید بازی‌های باکیفیت ایرانی، و نیز فراهم شدن بستر مناسب و فرصت برابر برای این محصولات در کافه‌بازار موجب استقبال کاربران از بازی‌های ایرانی شده است.

 

اکنون قریب به بیست درصد از تمام اپلیکیشن‌های منتشرشده در کافه‌بازار «بازی ایرانی» است،  درحالی که دو سال قبل این عدد تنها ۷ درصد بود.

 

تعداد بازی‌های ایرانی منتشرشده در سال ۱۳۹۵ در کافه‌بازار بیش از یک و نیم برابر کل بازی‌های منتشر شده تا قبل از این سال بوده است و درآمد سالانه توسعه‌دهندگان بازی ایرانی در کافه‌بازار نیز ۱۳۵ درصد رشد داشته است.

 

باز‌ی‌های ایرانی در حال حاضر، مجموعاً بیش از ۳۹ میلیون کاربر دارند که این تعداد نصب با توجه به میزان ۳۳ میلیون کاربر کافه‌بازار نشان از رشد محسوس تولیدات باکیفیت این صنعت دارد.

 

گردهمایی برترین‌های تجارت الکترونیک تا ۴ تیرماه در برج میلاد ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند به طبقه اول برج مراجعه کنند. 


بازی سازان موبایل در بازی بازار