متولد ایران«متولد ایران» سومین جشنواره‌ی کافه بازار در حمایت از تولیدات ایرانی در صنعت موبایل است که امسال با شعار «خوش‌نام‌ونشان، متولد ایران» با تمرکز بر محصولات پررونق ایرانی از ۱۳  تا ۱۹ شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

در این مدت صفحه اول بازار فقط به برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی اختصاص داده می‌شود و محصولات خوش‌نام‌ونشان ایرانی در معرض دید نزدیک به ۴۰ میلیون کاربر کافه‌بازار قرار می‌گیرد.

کاربران در شبکه‌های اجتماعی تجربه‌ها و خاطرات دلنشین استفاده از محصولات ایرانی را با هشتگ #متولدایران به اشتراک خواهند گذاشت و در پایان رویداد، محصولات ایرانی‌ که بیشتر از همه با این هشتگ مورد اشاره قرار گرفته باشند در بازار معرفی خواهند شد.

همچنین برنامه‌هایِ باکیفیتِ تمامی توسعه‌دهندگانی که در این رویداد مشارکت کنند و از کاربران خود بخواهند تا در طول این یک هفته با استفاده از هشتگ #متولدایران تجربه‌های خوب خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند، پس از پایان کمپین در صفحه ویژه‌ای در بازار مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

برای استفاده از طرح مربوط به این کمپین و اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید فایل PSD را دانلود کنید و لوگوی محصول خود را در جای تعیین شده قرار دهید.

در جشنواره‌ی متولد ایران سال گذشته بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار نصب جدید نصیب بازی‌ها و برنامه‌های ایرانی شد، بیش از ۲۰۰ برنامه و بازی برگزیده‌ی ایرانی  با هدف ارزش‌آفرینی و حمایت از تولید ملی، حمایت از ایده و خلاقیت و ایجاد اعتماد به محصول ایرانی در صفحه اصلی بازار معرفی و برجسته شدند و همچنین با حمایت توسعه دهندگان و همراهی گسترده آنها با این جشنواره، متولد ایران در شبکه‌های اجتماعی نیز با استقبال گسترده‌ی کاربران مواجه شد. بیش از ۲۰۰۰ پست با هشتگ #متولدایران تولید شد و کاربران شبکه‌های اجتماعی محبوب‌ترین بازی‌ها و برنامه‌های ایرانی را معرفی کردند.