به رسم سال‌های پیشین، کافه‌بازار برای تعطیلات نوروز ۹۸ برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده است که لازم می‌دانیم شما را در جریان آن قرار دهیم.

بخش‌هایی از پیشخان توسعه‌دهندگان بازار از ابتدای روز ۲۸ اسفند ۹۷ تا پایان روز ۴ فروردین ۹۸ از دسترس خارج خواهد بود.

در این بازه زمانی، امکان ارسال برنامه جدید، بسته جدید به عنوان نسخه به‌روزرسانی، درخواست انتشار، پنهان کردن برنامه، درخواست لغو تعلیق و لغو اخطار، درخواست تغییر اطلاعات پایه، آیکون، اسکرین‌شات و ویدئوشات برنامه وجود نخواهد داشت.

همچنین در این مدت، ارسال درخواست‌های شناسه‌ توسعه‌دهنده، تغییرات مشخصات توسعه‌دهنده و تیکت پشتیبانی غیرفعال می‌شود و به ایمیل‌های دریافتی نیز از صبح ۵ فروردین پاسخ داده خواهد شد.

سایر امکانات پیشخان از جمله دکمه انتشار برنامه (در صورتی که برنامه از پیش مورد تأیید قرار گرفته و آماده انتشار باشد)، آمار فروش و نصب، مشاهده و پاسخگویی به نظرات مطابق گذشته در دسترس خواهند بود.

با توجه به زمان‌بر بودن رسیدگی به درخواست‌ها، در صورت ارسال برنامه یا بسته جدید و اعمال هرگونه تغییر در برنامه تا پایان روز ۲۳ اسفند، بازار رسیدگی به آنها را پیش از شروع تعطیلات تضمین می‌کند، اما از پایان روز ۲۳ اسفند، رسیدگی به درخواست‌های توسعه‌دهندگان ممکن است به پس از تعطیلات موکول شود. از این رو از شما درخواست داریم تا تغییرات مورد نظر را در برنامه‌های خود حداکثر تا پایان روز ۲۳ اسفندماه ارسال کنید تا فرصت کافی جهت اعمال آن‌ها وجود داشته باشد.

تصفیه‌حساب اسفند ۹۷ در دو مرحله انجام خواهد شد. در مرحله اول، مبلغ قابل تصفیه‌ بازه یکم تا بیستم اسفند ماه به ازای مبالغ بالای ۵۰ هزار تومان، ظرف ۵ روز کاری از تاریخ ۲۰ اسفند به حساب توسعه‌دهندگان واریز می‌شود.

در مرحله دوم نیز برای بازه ۲۱ام تا ۲۹ اسفند ماه، کلیه مبالغ قابل تصفیه بالای ۵ هزار تومان در اولین روزهای کاری فروردین ماه به حساب توسعه‌دهندگان واریز خواهد شد. برای پرداخت لازم است تا‌ همه بخش‌های اطلاعات ناشر شما تأییدشده و گزینه تصفیه‌حساب خودکار نیز فعال باشد. در این صورت تصفیه‌حساب شما با آخرین شبای اعلامی بسته خواهد شد.

 

از همراهی شما با کافه‌بازار در این سال صمیمانه سپاسگزاریم و امیدواریم سال ۹۸ پر از امید، موفقیت و پیشرفت برای شما و ما در این صنعت باشد.