امکان تبلیغات در جستجوی بازار که از آذرماه ۹۷ برای همه‌ی توسعه‌دهندگان فعال شده است، ابزار ساده و موثری است که به توسعه‌دهنده امکان می‌دهد محصول خود را در عبارت‌های جست‌وجو، به کاربر مدنظر خود معرفی کند و با هزینه‌ی مناسب میزان نصب آن را بالا ببرد. ابزار تبلیغات در جستجوی بازار بر اساس رفتار کاربر پیاده‌سازی شده است و این امکان را به توسعه‌دهنده می‌دهد که با توجه به نیاز مخاطب و کلمه‌ای که جستجو کرده، برنامه‌ی خود را پیشنهاد دهد.


تبلیغات در جستجوی بازار چگونه کار می‌کند؟

توسعه‌دهنده در پنل خود، مشخص می‌کند که برای هر نصب از کلمه کلیدی‌ای که خودش مشخص کرده‌ حاضر است چه میزان هزینه کند. در صورتی که بین درخواست‌های آمده، برنده‌ی این مزایده برای کلمه‌ی مذکور شود، کاربران در بسیاری از موارد، هنگام جستجوی آن کلمه در بازار، با برنامه‌ی توسعه‌دهنده برنده در جایگاه اول روبه‌رو می‌شوند. در این مدل، هزینه به ازای نصب کم می‌شود. مقدار هزینه نصب، برابر با رتبه دوم پیشنهاد مزایده است.


آما‌رهای کافه بازار تا امروز نشان می‌دهد بیش از ۵۰٪ از کل نصب‌های بازار متعلق به بخش جستجوست.


بسته پیشنهادی ویژه کافه‌بازار

به مناسبت نزدیک شدن به سال جدید، کافه بازار بسته‌ی پیشنهادی ویژه‌ای در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده است که تا پانزده اسفند امسال فعال خواهد بود و توضیحات کامل آن در تصویر بالا قابل مشاهده است.

شما می توانید با شارژ پنل خود به اندازه هر بسته از شارژ هدیه بهره‌مند شوید.

با مراجعه به بخش تبلیغات در جستجوی بازار می توانید تبلیغات خود را آغاز کنید. در صورت داشتن سوال، برای ارتباط مستقیم پیشنهاد می‌شود با ایمیل developers@cafebazaar.ir در ارتباط باشید.