با شروع همکاری رسمی تپسل با کافه‌بازار در ابتدای مهرماه، بازار و تپسل تاکنون با ابزار «تبلیغات در جستجوی بازار» توانسته‌اند برای محصولات توسعه‌دهندگان در مجموع بیش از ۷ میلیون نصب بگیرند. به این ترتیب، ابزار تبلیغات در جستجوی بازار که از دی‌ماه ۱۳۹۷ فعال شده، تاکنون تعداد ۱۹ میلیون نصب برای برنامه‌ها و بازی‌ها کسب کرده است.

کافه‌بازار با هدف افزایش خدمت‌رسانی در زمینه «تبلیغات در جستجو» به سازندگان برنامه و بازی موبایلی، با تپسل قرارداد همکاری امضا کرده است. بر اساس این قرارداد، تپسل به مدت یک سال، تنها آژانس تبلیغاتی ارائه‌دهنده خدمات تبلیغات در جستجوی کافه بازار خواهد بود.

امین امیرشریفی، مدیرعامل کافه‌بازار، در مورد همکاری با شبکه تبلیغاتی تپسل می‌گوید: 

«استفاده‌کنندگان از تبلیغات در جستجوی بازار، علاوه بر اینکه می توانند در پنل بازار از خدمات «تبلیغات در جستجوی بازار» بهره‌مند شوند، می‌توانند از طریق تپسل نیز به‌راحتی از این خدمات استفاده کنند.»

سبحان فروغی، مدیرعامل تپسل، نیز در مورد هدف همکاری با کافه‌بازار می‌گوید: «تپسل با هدف ایجاد دسترسی یکپارچه و همزمان مخاطب به انواع رسانه برای تبلیغات، خدمات تبلیغات در جستجوی کافه بازار را به شبکه تبلیغاتی خود اضافه کرده است.»

برای آشنایی بیشتر با این ابزار، می توانید به آدرس  سایت این محصول بروید. گزارش معرفی و عملکرد ابزار تبلیغات در جست‌وجوی بازار از اینجا قابل دریافت است

آموزش گام‌به‌گام استفاده از ابزار تبلیغات در جستجوی بازار را در اینجا مطالعه کنید.  

 واحد پشتیبانی توسعه‌دهندگان کافه‌بازار همواره پاسخگوی سؤال‌های استفاده‌کنندگان از این ابزار است. 

--

توضیح: این گزارش و داده‌های آن در دهم آذر ۹۸ آپدیت شده است.