یکی از مدل‌های رایج قیمت‌گذاری برنامه‌ها مدل اشتراکی است. در این مدل کاربران می‌توانند حق اشتراک پرداخت کنند و برای دوره زمانی معینی از خدمات و محصولات دیجیتال درون‌برنامه‌ای استفاده کنند. در حال حاضر محصولات اشتراکی بازار می‌توانند برای دوره‌های زمانی یک ماهه و یک ساله تعریف شوند و در پایان هر دوره، اشتراک به صورت خودکار تمدید می‌شود.

در صورتی که اعتبار مشترک کافی نباشد، محصول اشتراکی نمی‌تواند به طور خودکار تمدید شود و لازم است اعتبار حساب کاربری افزایش داده شود. اکنون کافه‌بازار در حال بهبود فرایند تمدید خودکار این مشترکین و انتخاب شیوه‌های مؤثر برای اطلاع‌رسانی قبل از سررسید دوره اشتراک است. همچنین کافه‌بازار در تلاش است تجربه کاربری مشترکین در مواردی چون اطلاع‌رسانی افزایش قیمت اشتراک، استفاده آزمایشی رایگان و … بهبود پیدا کند و نهایتاً کاری کند تا استفاده از این سرویس با آشنایی بیشتر کاربران و توسعه‌دهندگان و نیز تجربه کاربری بهتر، افزایش یابد.

توسعه‌دهندگان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر و پیاده‌سازی این محصول به مستندات مربوط به آن مراجعه کنند. همچنین کافه‌بازار برای معرفی بیشتر این سرویس به کاربران، در مقاطعی لیست برنامه‌های برگزیده با محصولات اشتراکی را در صفحه اول بازار نمایش خواهد داد.