راهنماهای بازار برای انتخاب برنامه‌های برتر و نمایش آن‌ها در صفحۀ اول با افزودن دو راهنمای دیگر: «راهنمای انتخاب نام مناسب» و «راهنمای نوشتن توضیحات برنامه‌» کامل‌تر شد. با رعایت معیارهای بازار، محصولات این امکان را پیدا می‌کنند که پس از بررسی، به عنوان برنامه‌های برتر در بازار دیده شوند و در کمپین‌های مختلف بازار حضور داشته باشند.


راهنمای انتخاب نام مناسب حاوی توضیحات و مثال‌هایی است که به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند نامی بهتر برای محصول خود انتخاب کنند و در این انتخاب شاخصه‌های مهمی همچون هویت‌سازی، قابلیت جست‌وجوی نتیجه‎بخش و توجه به ذائقه و نیاز کاربر را مد نظر قرار دهند.


نام مناسب یکی از معیارهای بازار برای انتخاب محصول شما به عنوان محصولی برتر است و چنانچه برنامۀ شما از ویژگی‌های نام مناسب که در این راهنما شرح داده شده، برخوردار نباشد، به عنوان برنامۀ برگزیده انتخاب نخواهد شد.


بخش توضیحات مناسب‌ترین فرصت است تا برنامه/بازی خود را به کاربران بهتر بشناسانید و آن‌ها را از کارکرد و ویژگی‌های محصول خود آگاه کنید. در راهنمای «نوشتن توضیحات برنامه» با ذکر مثال شرح داده‌ایم که یک توضیح خوب چه ویژگی‌هایی دارد.


امیدواریم این دو راهنما، در کنار راهنماهای دیگر بازار، به ارتقای محصول شما و اقبال بیشتر کاربران کمک کنند.